Rig og klargøring af mindre kølbåde

Lær, hvordan man klargør en mindre sejlbåd TIL SEJLADS

Sejlklubben ejer to Ynglinge, som vi under kyndig vejledning skal have bundmalet og shinet op til den nye sæson.

Sejlklubbens unge medlemmer, der bruger Ynglinge, er selvskrevet til at deltage i vedligeholdelse. Voksne medlemmer, som har planer om at bruge Ynglingene i løbet af sæsonen, skal også deltage i vedligeholdelsen.

Alle er velkomne – også selvom man ikke har været med fra begyndelsen.

Praktisk info

Det er gratis at deltage. Til gengæld kan du lære en masse, som du kan bruge, når du selv får båd.

Det koster 800 kr. at være medlem i en hel sæson for voksne. Unge under 25 år: 400 kr.

Kontakt Ynglingenes tovholdere (se i den blå boks), hvis du er interesseret i at bruge og vedligeholde Ynglingene.

ANSVARLIGE:

Er du interesseret i at deltage i klargøring og sejlads med Ynglingene, så kontakt Steffen Homberg

eller ungdomsleder Christoffer Flintholm – tlf.: 50 33 70 00

Ekstra fordele

Har du gennemført den praktiske sejlerskole på tilfredsstillende vis, eller kan du allerede sejle, kan du få adgang til gratis at sejle Ynglingene gennem hele sæsonen.

Du er samtidig medlem af sejlklubben og kan deltage i kapsejladser om tirsdagen, deltage i fællesspisninger, fester og udflugter til Tunø og Samsø samt adgang til at leje klubhuset på attraktive vilkår.