LÆR STAND UP PADDLING

SUP for voksne medlemmer

Lær stand up paddling (SUP)

Vi tilbyder medlemmer – nye som gamle – et introkursus på 2-3 timers varighed til Stand Up Paddling. Vi opretter et kursus, når der er nok tilmeldte i perioden maj-september, og vi har en fornuftig vejrudsigt. Tilmeld dig her. Se her, hvordan du bliver medlem.

Du lærer bl.a. om sikkerhed til søs, at vende og padle optimalt, teknikker til at komme op på brættet og teknikker til at hjælpe en anden op på brættet.

Lån SUP-boards og sejl din egen sø – eller fortsæt på et voksenhold
Når du har gennemført et aftenkursus på minimum to timer, får du et diplom, og du får lov til at låne et af sejlklubbens 10 SUP-boards på tidspunkter, hvor de ikke bruges til klub-aktiviteter (dog højst 8 timer ad gangen).

Vi plejer også at lave et voksenhold om sommeren, der mødes på faste ugedage. Læs mere under aktiviteter – Stand Up Paddle