For et aktivt sejlerliv

Sejlklubben Ebeltoft Vig er for alle med lyst til at sejle eller Stand-up paddle

Her kan du
– få nye venner og masser af inspiration.
– lære at sejle og SUP surfe.
– sejle med andre eller låne en Yngling, hvis du ikke selv har båd.
– sejle kapsejlads i egen kølbåd eller OK-jolle og meget andet.

Organisation

Du kan finde kontaktoplysninger på medlemmer af bestyrelse, udvalg og andre ansvarsområder på vores KONTAKTSIDE

Referater

Følg med i bestyrelsens arbejde. Via dette link kan du læse referater fra bestyrelsesmøder og generalforsamlinger.

Sejlklubben Ebeltoft Vigs formål:

At varetage klubmedlemmernes interesse for at opnå optimal glæde ved aktiviteter på vandet, samt udbrede kendskabet til disse.
Stk. 1. At sikre nogle fysiske rammer, hvorfra klubaktiviteter kan udspringe.
Stk. 2. At styrke sammenholdet mellem klubmedlemmerne ved tværgående aktiviteter.
Stk. 3. At repræsentere Ebeltoft på sportslig vis.
Stk. 4. At sikre ungdommen sejlsportsmuligheder i Syddjurs kommune. Afdelingen har som sit formål at fremme interessen for sejlsport, herunder afholdelse af undervisning, forestå kulturelle arrangementer og foredrag, samt højne det sociale samvær.
Stk. 5. At tilbyde klubmedlemmer mulighed for kapsejlads.
Stk. 6. At skabe mulighed for at ikke sejlsportskyndige gives sejleroplevelser.
Stk. 7. At være åbne for at optage eller samarbejde med andre som udøver aktiviteter på vandet.

Læs alle vedtægter her– link åbner i ny fane

Klubhuset - Bundstokken

Klubbens samlingssted. For booking og anden information - klik på billedet.

Historien bag klubben

Landsstævnet i 1963 blev startskuddet til Klubben...

Privatlivspolitik

Sejlklubben Ebeltoft Vig følger reglerne for GDPR. Derfor har vi lavet en privatlivspolitik, som du kan læse her: SEV Privatlivspolitik pr. 22-04-2024